Medewerkers en personen

Een medewerker toevoegen aan een bedrijf

Een medewerker is een combinatie van een natuurlijk persoon en een bedrijf. Om een record voor een medewerker toe te...

De medewerkersgegevens voltooien

De rest van de contactgegevens (indien beschikbaar) kunnen toegevoegd worden met de drie Bewerken knoppen op de tab Details van...

Toestemming nieuwsbrieven

(Geabonneerd) op Contactniveau Het is mogelijk om op contact niveau aan te geven of iemand in aanmerking wil komen voor...

LinkedIn/Twitter/Facebook etc.

Veel (contact)personen zijn aangesloten bij Twitter, LinkedIn en/of Facebook. Het is in ContactManager mogelijk om de paginalink van de persoon...

Interne contact informatie

Verdere Interne contact informatie kan worden toegevoegd aan een medewerker via Bewerken in de betreffende sectie halverwege de Details tab...

Het koppelen van medewerkers met een afdeling en bedrijfslocatie

Wanneer de gegevens van een bedrijf compleet zijn, kunnen de juiste afdeling en bedrijfslocatie gekoppeld worden aan de medewerkers van...

Een natuurlijk persoon toevoegen

Het is ook mogelijkheid om een natuurlijk persoon toe te voegen aan ContactManager zonder een medewerker aan te maken. *...

De persoonsgegevens voltooien

Na het aanmaken van een nieuw natuurlijk persoon kunnen eventuele aanvullende gegevens worden toegevoegd door middel van de knoppen Bewerken...

Informatie kenmerken van de persoon invoeren

Onder in het detailoverzicht van de persoon zijn verschillende Informatie Kenmerken toe te voegen. Deze kenmerken kunnen helpen om de...

Een (voormalig) werkgever toevoegen

Gegevens van huidige en voormalige werkgevers kunnen worden toegevoegd aan het record van een natuurlijk persoon. * Let op: Het...

Een ID toevoegen aan een cliƫntenrecord

Soms is het nodig om het legitimatiebewijs van een persoon op te slaan. Een scan van bijvoorbeeld het paspoort of...

Contactkaarten zichtbaar/onzichtbaar maken

In sommige gevallen kan het noodzakelijk zijn om contactkaarten niet te tonen aan gebruikers. Denk aan dubbele kaarten. Men kan...