In dit hoofdstuk leert u hoe u contactgegevens toevoegt en wijzigt in ContactManager. Toevoegen kan via de werkbalk, of door...
De blauw gemarkeerde teksten in het venster Details zijn snelkoppelingen. Deze kunnen gebruikt worden om gegevens snel te wijzigen of...
Wanneer een bedrijf niet voorkomt in de database van de Kamer van Koophandel, kunnen de adresgegevens op basis van de...
Als eerste gaat u het postadres toevoegen. Hierbij maakt u gebruik van online beschikbare gegevens gebaseerd op postcode en huisnummer....
Wanneer de adresgegevens niet online beschikbaar zijn, kunt u ze handmatig invoeren. In het Details venster onder Postadres of Bezoekadres...
In de sectie Contact Informatie bedrijf van de Details tab bevindt zich een tweede Bewerken knop. Klik op Bewerken om...
Aan de onderkant van de tab Details kunnen kenmerken worden toegevoegd aan het bedrijf. De kenmerken Categorieën, Dossiertype en SBI-codes...
Wanneer een bedrijf meerdere afdelingen heeft, kunt u deze gegevens toevoegen aan ContactManager. Selecteer de tab _Alle kantoorrelaties. Open het...
Wanneer een dossier per abuis aangemaakt wordt op een verkeerde contactkaart, dan kan het dossier later ‘omgehangen’ worden naar het...
De Eigenaar (de persoon die een contact heeft toegevoegd aan ContactManager, kan rechten aanpassen op contact niveau indien noodzakelijk. Selecteer een...
Voor sommige projecten worden onderzoeken gedaan naar contacten. Men wil deze contacten wel vastleggen in ContactManager echter dienen deze afgeschermd te worden...
Wanneer een relatie niet door andere kantoorgenoten gezien mag worden – de relatie bestaat in principe niet voor andere kantoorgenoten...
Wanneer een contactmap is aangemaakt, kan de eigenaar hieraan bestaande contacten toevoegen. Dan wel door te kopiëren vanuit de map Alle...