DMSforLegal Interface

De DMSforLegal tab bevindt zich in de Outlook werkbalk, zoals zichtbaar in onderstaande afbeelding. Drie knoppen zijn toegankelijk vanuit deze tab: Verwijder Gearchiveerde E-mail,  Werkbalk Archivering, en Instellingen (configuratie). Zie 6.3 voor Verwijder Gearchiveerde E-mail en 2.1 voor configuratie Opties.

De Werkbalk Archivering is beschikbaar in de DMSforLegal tab. De werkbalk bevat een (1) zoekveld voor het zoeken van bestanden, een drop-down (2) pijl om toegang te krijgen tot recent bezochte locaties, een (3) blader knop […] en een (4) Opslaan knop.

De Werkbalk Archivering wordt gebruikt om te zoeken naar SharePoint locaties waar de gebruiker e-mails en documenten in kan opslaan. De Werkbalk Archivering knop in de DMSforLegal tab bidet een wissel optie tussen het tonen en verbergen van de Werkbalk Archivering. Eenmaal geopend zal deze open blijven en beschikbaar voor gebruik totdat deze wordt gesloten. Gebruikers zullen de Werkbalk Archivering zien binnen de Outlook preview, inclusief het venster van individuele e-mails.

In de Outlook werkbalk naast de Werkbalk Archivering en de Instellingen knop, vindt u Contact. De contact knop opent een nieuw bericht venster gericht aan de help desk. Dit berichtsjabloon kan gebruikt worden om een eventueel probleem te omschrijven. Bepaalde basisinformatie zal al zijn ingevuld. Een logbestand met aanvullende informatie zal automatisch worden toegevoegd aan de e-mail.

Het DMSforLegal menu kan gevonden worden in het Outlook navigatievenster, welke zich bevindt aan de linkerkant van de Outlook previewer, onder het standaard Outlook menu.

Dit is waar de gebruiker makkelijk toegang krijgt tot Dossiers waar de gebruiker op geabonneerd is. Door middel van een rechtermuisklik krijgt de gebruiker toegang tot verschillende opties, waaronder:

  • Abonneren op en afmelden van dossiers
  • Abonneren op en afmelden van cliënten en gebruikers
  • Snel toegang krijgen tot en beheren van rechten voor een map of bestand

Was this article helpful?

Related Articles

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support