Gebruikers kunnen aanpassen wat in DMSforLegal gebeurt wanneer er sprake is van dubbele e-mails.
Wanneer de stappen in voorgaande secties zijn gevolgd, ga dan direct naar stap 4.
Wanneer u deze sectie bekijkt om specifiek iets aan te passen in het groeperen van dossiers, begin dan met stap 1.
- Kies in de Outlook werkbalk voor de DMSforLegal
- Klik op Instellingen.
- Kies vanuit het Instellingen venster de Voorkeuren
- Kies één van de volgende opties:
- Vraag om de gewenste actie – een dubbele e-mail venster opent wanneer de gebruiker probeert om een e-mail op te slaan op een locatie met een dubbele e-mail. De gebruiker wordt gevraagd om te kiezen of het duplicaat met een volgnummer wordt opgeslagen (zoals hieronder aangegeven), of om het duplicaat niet op te slaan.
- Sla dubbele e-mails op met een volgnummer– De gebruiker ontvangt geen melding. De e-mail wordt automatisch opgeslagen in de aangegeven locatie met een versie extensie. Bijvoorbeeld, als de originele e-mail ‘Johns Dossier’ als naam had, zal het duplicaat worden hernoemd tot ‘Johns Dossier (2)’.
- Sla dubbele e-mails niet op– De gebruiker ontvangt geen melding. De dubbele e-mail zal niet worden opgeslagen.
- Klik Toepassen en OK.
*Let op: Standaard is DMSforLegal ingesteld op vraag om de gewenste actie wanneer een dubbele email wordt opgeslagen op dezelfde locatie.