Afspraken in Calendar

Om een nieuwe afspraak te maken kunnen gebruikers:

  • Klikken op Nieuwe afspraak in de Outlook werkbalk
  • Dubbelklikken op een lege plek in de agenda

Binnen het venster om een afspraak te maken hebben gebruikers verschillende opties om uit te kiezen om die betrekking hebben op de afspraak.

  1. Titel: Geef de afspraak een naam die zal verschijnen in het agendaoverzicht
  2. Beschrijving: voeg een beschrijving toe aan de afspraak
  3. Locatie: kies de locatie van de afspraak
  4. Categoriseren: voeg een kleurlabel toe aan de afspraak welke zichtbaar zal zijn in de agenda van de gebruiker
  5. Tonen als: hoe de afspraak getoond zal worden in de gedeelde agenda van de gebruiker
  6. Skype Vergadering: verander de afspraak naar een Skype Vergadering uitnodiging. Een link naar de vergadering wordt automatisch toegevoegd aan de beschrijving, net als de opties om vereiste en optionele deelnemers aan de vergadering toe te voegen

Was this article helpful?

Related Articles

Need Support?

Can't find the answer you're looking for?
Contact Support